Livrarea produselor

Dacă ai nevoie și de alte informații decât cele afișate în contul tău, colegii noștri de la Suport clienţi așteaptă să îți preia apelul de Luni până Vineri în intervalul orar 10:00 – 18:00, la numărul de telefon: +4 0754 62 44 41 sau ne puteți scrie 24h/7 la adresa de email: office [at] kinderfun.ro  sau formular online.

 

Modalități de livrare:

La comandarea produselor Kinderfun™ Soft Play poți alege din mai multe modalităţi de livrare.

 

(1) Curier Rapid:

Produse în stoc

Produsele se vor expedia prin Curier Rapid în termenul de 24/48 de ore, dar numai după ce acestea au fost achitate prin transfer bancar şi plata a fost confirmată. 

Produse Pre-Comandă

În cazul în care produsele nu sunt disponibile pe stoc, acestea se pot comanda normal cu statusul de Pre-Comandă. Termenul general de producție fiind de 7-14 zile lucrătoare din momentul în care comanda a fost achitată prin transfer bancar şi plata a fost confirmată.  Termenul de producție general poate fi modificat de către producător în funcție de cantitatea comandată dar și de comenzile aflate deja în producție.

Produse personalizate

Produsele personalizate au termen de producție 14-21 de zile lucrătoare din ziua în care avem toată documentația din partea clientului referitor la personalizarea produsului (text, imagine, dimensiuni, etc...) și comanda a fost achitată.

 

(2) Ridicare din fabrică:

Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc, le poți ridica direct din fabrica Kinderfun Soft Play Romania imediat după ce ați stabilit acest lucru cu unul dintre agenții noștri de vânzări.

Dacă produsele nu sunt pe stoc le poți ridica din fabrica Kinderfun Soft Play după expirarea termenului  de producție de 7-14 zile lucrătoare (de la plasarea și achitarea comenzii), dupa ce ati stabilit detaliile cu unul dintre agenții noștri de vânzări.

 


Când îți poți ridica produsele comandate?

Produsele comandate şi semnalate în descrierea produsului cu însemnul ‘’Livrare 24h - Stoc disponibil’’ pot fi ridicate din fabrică în zilele de Luni până Vineri în intervalul orar 10:00 – 18:00 și doar după ce plata a fost confirmată de unul dintre colegii noștri de la Suport clienţi.


Modificare sau anulare comandă:

Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la numărul de telefon +4 0754 62 44 41.

Colegii noștri de la Suport clienți vor face tot posibilul să îți modifice/anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anulării unei comenzi sau livrării este disponibilă și din contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.