Livrarea produselor
Dacă ai nevoie și de alte informații decât cele afișate
în contul tău, colegii noștri de la Suport
clienţi așteaptă să îți preia apelul de Luni până Vineri în intervalul orar
10:00 – 18:00, la numărul de telefon: +4 0754 62 44 41 sau ne puteți scrie 24h/7
la adresa de email: office [at] kinderfun.ro sau
Modalități de
livrare:
La comandarea produselor Kinderfun™ Soft Play poți alege din mai
multe modalităţi de livrare.
(1) Curier Rapid:
Produse în stoc
Produsele se vor expedia prin Curier Rapid în termenul de
24/48 de ore, dar numai după ce acestea au fost achitate prin transfer bancar
şi plata a fost confirmată.
Produse Pre-Comandă
În cazul în care produsele nu sunt disponibile pe stoc, acestea se pot comanda normal cu statusul de Pre-Comandă. Termenul general de producție fiind de 7-14 zile lucrătoare din momentul în care comanda a fost achitată prin transfer bancar şi plata a fost confirmată. Termenul de producție general poate fi modificat de către producător în funcție de cantitatea comandată dar și de comenzile aflate deja în producție.
Produse personalizate
Produsele personalizate au termen de
producție 14-21 de zile lucrătoare din ziua în care avem toată documentația din
partea clientului referitor la personalizarea produsului (text, imagine,
dimensiuni, etc...) și comanda a fost achitată.
(2) Ridicare din fabrică:
Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc, le poți ridica direct din
fabrica Kinderfun Soft Play Romania imediat după ce ați stabilit acest
lucru cu unul dintre agenții noștri de vânzări.
Dacă produsele nu sunt pe stoc le poți ridica din fabrica Kinderfun Soft Play după expirarea termenului de producție de 7-14 zile lucrătoare (de la plasarea și achitarea comenzii), dupa ce ati stabilit detaliile cu unul dintre agenții noștri de vânzări.
Când îți poți ridica
produsele comandate?
Produsele comandate şi semnalate în descrierea produsului cu însemnul ‘’Livrare 24h - Stoc disponibil’’ pot fi ridicate din fabrică în zilele de Luni până Vineri în intervalul orar 10:00 – 18:00 și doar după ce plata a fost confirmată de unul dintre colegii noștri de la Suport clienţi.
Modificare sau anulare comandă:
Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la numărul de telefon +4 0754 62 44 41.
Colegii noștri de la Suport clienți vor face tot posibilul să îți modifice/anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anulării unei comenzi sau livrării este disponibilă și din contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.